Téměř před deseti lety přišla první poptávka na výrobu našich produktů určených pro propagaci nových výrobků zákazníka, konkrétně pro značku Budiš. Cílem bylo najít pro tyto novinky vhodnou a kreativní formu prezentace s dobrou vizibilitou na outdoorových akcích. S měnícími se požadavky trhu se později potřeba rozšířila také o komplexní promo zóny, určené na letní festivaly a další eventy klienta.
Od samého začátku přistupujeme k této spolupráci s potřebnou dávkou kreativity. Pro prezentaci novinek značky jsme navrhli funkční řešení nafukovacích totemů ve tvaru atypických lahví minerálních vod Budiš s personalizovaným potiskem. Na komplexní promo zóny jsme před jejich výrobou vytvořili 3D vizualizace, aby bylo možné si jednotlivé uspořádání všech produktů na outdoorové akci lépe představit. Tato přátelská spolupráce přináší mnoho pozitivní energie a my jsme za ni velice rádi!